16.12.2015

Joulukalenteri luukku 16 |Neron aakkoset


Aamuruualla starttaa mun jokainen päivä.

Blogista mä en itse paljoa ymmärrä, mutta onhan se kiva kun on omat nettisivutkin!

Dogbickiä pääsin melkein kokeilemaan, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa.

Elli on mun tyttöystävä.



Fribailu on mun ihan lempi puuhaa.

Herkkuja saa enemmän, jos esitän tyhmää kauemmin.

Iltaruokaa ilman ei voisi elää.

Jauhelihaa laitetaan mun ruokaan.

Kaisla on mun ohjaajan nimi.

Luut on parasta, mitä tiedän!



Mätsäreissä käyn harjoittelemassa näyttelyitä varten.

Näyttelyt pääsiäisenä on mun tavoite.

Omenat, etenkin mädät sellaset on hyviä mun mielestä.

Pk on mun toinen harrastus.

Q loistaa taivaalla iltalenkeillä.

Roope on yksi mun parhaista kamuista!

Synttärit mulla on 23.3.

Tuhoan kotia aina yksin ollessani.

Ulkoilu on mukavaa.

Vesisateessa on mun mielestä kiva lenkkeillä.

Willi olen luonteeltani.

Xylitolia ei ole mun koirille tarkoitetussa hammastahnassa.

Ykä pääsee multa aina välillä, kun mun maha on sekaisin.

Älykkö on toinen nimeni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti