7.12.2015

Joulukalenteri luukku 7 |Neron kirje pukille


Moro joulupukki!

En oo sua koskaa nähny, mut oon kuullu et sää tuot joulusin
 tämmösille kilteille pojille lahjoja. Joten kun oon ollu niin kiltti nii
 mää toivoisin et sää toteuttaisit nää mun toiveet. Elikkäs ihan ekaks
 mää haluun herkkuja, herkkuja ja vielä paljon herkkuja, koska ilman
 herkkui ei voi kukaa koira elää. Enite mää haluun semmosii
 isoi luita ja sellasii kaikkii hyvii lihaherkkui, mut kyl mulle käy
 kaikki herkut. Mää toivosin myös et mää saisin isompii 
koulutusnamei, ku mun ne on täl hetkel nii pienii et ehä mää ees
 huomaa ku mää oonkii jo nielassu sen. Ruoka annoksiikii 
vois kyl mun mielest suurentaa ainakii puolel. Sit 
toiseks mää haluisin uusii lelui. Mul on nimittäi 
nytte vaa kaks palloo,koska mää rikoin vahingos kaikki muut.
Mää haluun narulelui ja palloi, koska kaikki muut lelut hajoo 
mun käytös hirveen nopeest en tiiä miks. Ja sit ku mää saan niit
 lelui nii pukki mää toivosin myös et mun kaa leikittäis enemmä 
eli niiku iha aamust iltaa. Kolmanneks mää toivosin uusii kamui. Mää 
ain nii ilosest meen leikkii kaikkie kaa, mut en tiiä miks nii ne mun
 kamut ei oikee tykkää must. Joo myönnetää et oon välil
 ehkä aika innokas, mut ei se mitää mun mielest haittaa ku en mää kyl
 omast mielest oo ees mikää isokaa. Joten laita sinne pukinkonttii 
mulle pari kamuaki. Sitte mää toivosin viel et seuraamises voitas
 palata takasi imutuksee ku mää saan kyl nyt iha liia 
vähä lihapullii. Mää uskonet sää pukki kyl toteutat nää mun
 toiveet ku en mää kyllä liikaa pyyä ja oon nii kilttikii ollu. 

Haukahduksin Nero

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti